TECHNIK REKLAMY KKZ

Wyszukaj://TECHNIK REKLAMY KKZ

TECHNIK REKLAMY KKZ

TECHNIK REKLAMY KKZ

Symbol cyfrowy zawodu: 333907
Kwalifikacje zawodowe uzyskane
w wyniku kształcenia: PGF.07.

Wykonywanie przekazu reklamowego

okres nauki: 10  miesięcy w formie Kwalifikacyjnego Kursu Zawodowego ( KKZ ), nauka bezpłatna, zajęcia odbywają się w systemie zaocznym tj. piątki po południu oraz soboty i niedziele od rana.

Dokumenty do pobrania, podanie: Podanie – Kkz
Dokumenty RODO:
RODO_Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
RODO_Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Wymagane dokumenty:
– podanie osoby dorosłej
– oświadczenia RODO
– oryginał ukończenia szkoły: minimum 8 klas szkoły podstawowej/gimnazjum/ zawodowa/ średnia
– zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań do wykonywania zawodu

INFORMACJE O ZAWODZIE

Technik reklamy to zawód szerokoprofilowany, który łączy w sobie wiedzę ekonomiczną, plastyczną, psychologiczną, lingwistyczną oraz informatyczną. Podstawowym celem kształcenia w tym zawodzie jest przygotowanie do wykonywania usług reklamowych, prowadzenia lub uczestniczenia w projektach promocyjnych różnych instytucji i firm oraz projektowania graficznego .Absolwenci mogą być zatrudniani w agencjach reklamowych, biurach ogłoszeń, mediach, agencjach, studiach graficznych i drukarniach. Mogą również podjąć pracę jako specjaliści d/s kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej w prasie, radiu i telewizji lub prowadzić działalność gospodarczą na własny rachunek. Należy podkreślić, że rynek reklamy w Polsce znajduje się wciąż w fazie rozwoju. Nowo powstające firmy, jak również istniejące już na rynku, zainteresowane są zatrudnieniem specjalistów związanych organizacją reklamy. Praca w reklamie jest pracą ciekawą, kreatywną oraz stwarzającą ciągle nowe wyzwania.

ZADANIA I KOMPETENCJE

W zależności od miejsca pracy zadaniami technika organizacji reklamy są: pozyskiwanie klientów do współpracy z agencjami reklamowymi i mediami, określanie celów reklamowych przedsiębiorstwa i wyznaczanie sposobów ich realizacji, gromadzenie informacji niezbędnych do realizacji zadań reklamowych, tworzenie przekazów reklamowych dla potrzeb różnych typów mediów, publikacja przekazów reklamowych w różnych typach mediów reklamowych, zlecanie i wykorzystywanie wyników badań o charakterze reklamowym, organizacja działań promocyjnych przedsiębiorstwa, organizacja działalności wystawienniczej.

MIEJSCE PRACY

Absolwenci mogą być zatrudnieni w pełnoprofilowych i specjalistycznych agencjach reklamowych, działach marketingu i reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych, biurach ogłoszeń i działach promocji, środków masowego przekazu, agencjach scenariuszowych, agencjach ds. kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej, studiach graficznych i produkcyjnych lub założyć własną działalność gospodarczą.

Nauka kończy się egzaminem zewnętrznym potwierdzającym kwalifikacje zawodowe.

Oczywiście jest możliwość zrealizowania w CKU nr 2 drugiej kwalifikacji zawodowej tj.  PGF.08.  czyli Zarzadzanie kampanią reklamową.  I tym samym otrzymania dyplomu technika reklamy (w tym przypadku wymagane jest wykształcenie średnie).

Dodatkowych informacji udziela Sekretariat pod nr tel. 61 852 96 25 (wew.103), czynne od poniedziałku -piątku w godz. 08:00  15:00

By |2021-04-07T14:13:34+02:007 kwietnia, 2021|
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis w przeglądarce użytkownika. Ok
Skip to content